نحوه خدماتی کردن خطوط، مراحل و شرایط آن

تعریف لیست سیاه

مشترکانی که اعلام کرده‌اند تمایلی به دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی ندارند و با استفاده از روشهای مختلف خود را در  لیست سیاه همراه اول قرار داده اند. در چنین شرایطی، فقط شماره هایی که از قبل خدماتی شده اند میتوانند به این دسته از مشترکین پیامک ارسال کنند.

مراحل خدماتی کردن خط

در سامانه پیک اس ام اس این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید خدماتی سازی خطوط را با مراحل زیر به‌ آسانی انجام دهید. توجه داشته باشید که امکان خدماتی کردن شماره فقط برای کاربران حقوقی مهیاست و درخواست کاربران حقیقی از سوی اپراتور پذیرفته نمی‌شود.
مراحل خدماتی کردن به صورت زیر می باشد
  1. فرم تعهد نامه را از ادمین دریافت نمائید؛
  2. آن را روی سربرگ شرکت پرینت بگیرید؛
  3. فرم مربوطه را تکمیل نمائید؛
  4. تصویر فرم کامل‌شده را به‌همراه تصویر سفته و لیست شماره اکسل را برای ادمین ارسال کنید؛
  5. منتظر بررسی کارشناسان پیک اس ام اس  و تایید مدارک بمانید؛
  6. پس از تایید، اصل مدارک را به پیک اس ام اس ارسال کنید؛
  7. درخواست شما پس از دریافت اصل مدارک به اپراتور ارسال خواهد شد؛
شماره‌های واجد شرایط خدماتی سازی خطوط پس از بررسی کارشناسان اپراتور در لیست شماره های خدماتی (لیست سفید) قرار خواهند گرفت.
تبصره: متقاضی باید یک فقره سفتۀ ۵۰ میلیون ریالی تهیه کرده، همراه با مهر و امضاء صاحبان امضای شرکت (مطابق روزنامه رسمی) به پیک اس ام اس ارسال کند.
چنانچه کاربر برخلاف تعهدنامه، کاربری خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده، با سرشمارۀ خدماتی خود اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نماید (هرگونه محتوای مغایر با تعهدنامه)، ضمن تغییر کاربری سرشماره، فرد مشمول پیگرد قانونی خواهد بود. جریمۀ تخلف خطوط خدماتی به‌شرح زیر است:
  • ۵۰ میلیون ریال جریمه
  • جریمه ۱۰ ریالی به‌ازای هر پیامک
  • خارج شدن شماره متخلف از حالت خدماتی برای همیشه
  • در صورت بروز هرگونه تخلف از مفاد این تعهدنامه، مالک سرشماره علاوه‌بر متعهدبودن در برابر شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، به‌تنهایی پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.
  • علیرغم ارسال لیست مشترکان، درصورتی‌که مشترکی از دریافت هرگونه پیامک شکایت کرده باشد، ولی تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشود، شماره از لیست سفید خارج شده، مسئولیت عواقب بعدی برعهده مالک شماره خواهد بود.
  • در صورتی‌که کاربر به تعهدات خود در زمینۀ شماره‌های خدماتی عمل نکند، شماره وی از لیست سفید خارج شده، امکان درخواست مجدد وجود نخواهد داشت.
  • درخواست‌هایی که موارد بالا در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.
  • برای خدماتی کردن خطوط نام فایل شماره مخاطبان و تصویر اسکن‌شدۀ فرم به نام شماره تلفن ایجاد و ارسال شود.
, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ بعدی
ارسال به لیست سیاه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست